Aankomst - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 December 2014 | Bonaire, Kralendijk

Ik heb het natuurlijk heerlijk vanaf 9 December, ondanks dat ik nu de laatste van 3 nachtdiensten aan het werk ben, kan de lol niet op....

De aankomst van Luuz en Rob was top. Ik heb het vliegtuig zien aankomen en landen want het is een klein vliegveld en er viel een last van me af. Stond aan de zijkant bij het hek en zag zo alle mensen uit het vliegtuig stappen. Nou is het vrij donker en zie ik niet zoveel dan, dus bij elk stel wat naar buiten kwam dacht ik ze te herkennen......ik heb denk ik wel vijf keer naar de verkeerde personen staan zwaaien en roepen en net toen ik het op wou geven hoor ik Luuz roepen. Zij zag mij wel!

Voor vervoer had ik gezorgd en was min of meer een leuke actie, alleen ben ik zo stom geweest het op de familie app te zetten, dus toen L&R via wifi op Aruba hun telefoontjes gingen checken, was het al duidelijk. Klinkt erg warrig dit verhaal, maar het is nacht nu.
Waar het om gaat is dat ik een Limosine had gehuurd (met stukkende airco, voor de helft van de prijs) en dat ik de verrassing via watsapp heb verklapt. Zooo stom.
In ieder geval hebben we een rondje Kralendijk gedaan en was het heerlijk samen te zijn.

Drie dagen vrij met strand Plaza en Divi, BBQ op het strand Donkey beach, happy our bij Spice beach, Sorobon, Tour naar Gotto meer, geitenvlees, zwembad bij Alex, afscheid van E&J en praten, chillen, eten, dansen en drinken, zwemmen en snorkelen, vissen en rog gezien, met Sloepje gevaren naar klein Bonaire en ik ben vast nog wel wat vergeten. De dagen zijn tekort.

Ben op werk lekker bezig, werkbespreking met hapjes en goede afspraken gemaakt. Was gewoon gezellig. Ik ga samen met een collega de 2 VK 's indelen, spiegellen, checklisten opstellen. We hebben ook lockers gekregen en zo komt er steeds meer structuur op de afdeling.
Ben nog lang niet klaar ......

Jammer dat ik de kerstmarkt gisteren gemist heb en morgen is het een feestdag ; Koninkrijkdag. Vooral een vrije dag voor de Bonaire met een feestelijk tintje in de wijk North Salina. De eerst Koninkriijksdag was op 15 december 1954. Toen werd het Koninkrijkstatuut getekend, waarin de verhoudingen tussen Nederland en haar overzeese gebieden zijn geregeld.

Tevens begin ik weer wat nerveus te worden. Donderdagavond staan we met zn drieen op het vliegveld. En dan de 21 nogmaals, want dan komt de aanhang!!! Zij krijgt overigens het grootste ontvangst, want dan staan we er met z'n 5e om haar op te halen.
Ik wil best elke week naar het vliegveld iemand ophalen, kom maar op!!!

Goedenachtnogxxx







  • 15 December 2014 - 13:04

    Marga:

    Hallo familie,

    Zussie zie net dat je wilde skypen, maar was naar de kapper, ga nu boodschappen doen ,iets gezonds te eten halen, na een weekje frans stokbrood en junkfood van Quel en Pix .daarna moet ik Pixie uit school halen, omadag vandaag haha,
    Morgen is crematie van oom Henk ,ergens op Middenweg in A,dam,dus ik laat het je mrg horen.
    zussie jullie samen hebben het top lees ik al,dus ga zo lekker door.
    dikke pakkerd en zoenen van je zus, xxx

  • 17 December 2014 - 19:39

    Saskia:

    Ha lieve San,

    Ondanks een klein dipje, klinkt het allemaal zeer inspirerend! Wens jou, rob en the kids een heel fijn, gezellig humor- en liefdevol samenzijn daar zo heerlijk in de zon met hier en daar een leguaantje! dikke zoen en Merry Christmas!

  • 18 December 2014 - 06:00

    Vrony:

    Hey sandra,

    Zo ik heb je verslagen weer even bij gelezen en ben weer op de hoogte. Fijn om te horen/lezen dat je het steeds meer naar je zin krijgt. En helemaal mooi dat je gezin nu bij je is.. Nu genieten van elkaar!
    Fijne feestdagen en alvast een knallend uiteinde. Liefs Vrony

  • 18 December 2014 - 19:27

    Anna Marijke:

    Heee Sandra,

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Vind het echt stoer van je hoor.
    Was vandaag op de vk aan het werk en moest ineens ff aan je denken, je wordt wel gemist hoor! Maar goed om te lezen dat je daar je plekje hebt gevonden en lekker bezig bent om alles te ordenen enzo. Zie je al omrommelen daar

  • 18 December 2014 - 19:28

    Anna Marijke:

    Liefs
    Anna Marijke

  • 18 December 2014 - 19:29

    Anna Marijke :

    Ontbreekt opeens allemaal tekst...

    Wens je natuurlijk ook nog fijne feestdagen samen met je gezin en een gelukkig nieuwjaar!

  • 19 December 2014 - 21:23

    Marina V B, Sita En Marit :

    Heeee Sandra!!

    We volgen je hoor, en niet uit het oog uit het hart!
    We hebben al vaker geprobeerd je een berichtje te sturen, maar dan liep de computer hier vast (je kent t wel ;-) ).

    Fijne feestdagen!

    Groetjes van ons!!


  • 20 December 2014 - 23:06

    Joke Jonker:

    lieve familie langs deze weg willen wij jullie een hele fijne kerst wensen veel plezier en mooi weer wij missen jullie wel maar vinden het super dat jullie met elkaar zijn hoop dat jullie ook nog even kunnen skypen dikke kus van ons hier xxxxxx

  • 22 December 2014 - 21:19

    Houkje:

    He sandra wat leuk om al je belevenissen zo te volgen, en wat is het fijn dat de familie langskomt. Ik herken veel in je verhalen dezelfde emoties ed vertelde mijn zus ook altijd.
    Geniet van je periode daar en natuurlijk hele fijne feestdagen en tot ziens in 2015

  • 24 December 2014 - 13:49

    Siemie,anet,elizabeth,anneke A,janke,anneke W:

    Lieve Sandra,

    Prettige kerstdagen van iedereen ondanks dat je niet zo fit bent.

    Groetjes van ons allemaal!

  • 28 December 2014 - 21:26

    Annekewouda:

    Hallo Sandra Ik denk dat je het nu erg naar de zin hebt. Hier hebben we afscheid van Peter Hamers genomen. Prachtig afscheidfeest. Verder gaat het hier gewoon zijn gangetje. Voor mij veel late en nachtdiensten. En veel vrij. In januari skieen met de hele familie.
    Ik wens je een prettige jaarwisseling.

  • 28 December 2014 - 22:08

    JANNIE, Gerrie, Marian:

    he San....

    Wat leuk om je berichtjes te lezen. Maar wat hoor ik ben je gestoken door een enge mug? Geen grappen hoor... Vanavond werken we voor het laatst met Marian. Groetjes van haar!
    Lekker rustige dienst. Doei en een goed nieuwjaar! groetjes van ons.

  • 30 December 2014 - 03:42

    Evelien:

    Hallo sandra.

    Eidelijk lees ik je blog eens helemaal.
    Zit momenteel met 3 trutten in de nachtdienst
    De 4 tut slaap nu...
    Nee grapje hoor
    Carla en Jannie en Mathanja en ik zitten in de nachtdienst.

    Carla zit nu weer te eten en Jannie pakt net haar kussentje uit het kastje.
    Je hoort hte wel alles gaat hier zijn gangetje..
    Wel het een en ander gebeurt hier maar dat kan niet zo over de mail...

    Wat geweldig om zo het een en ander te horen over het reilen en zeilen bij jou.
    dapper hoor.
    Jij heb wel lekker weer hier is het koud maar wij hebben hier geen sneeuw in Braband wel.
    Nou sandra het ga je goed.
    Zoals ik begrijp krijg ik nu bericht van jou als jij wat op je blog zet.
    blijf ik ook even op de hoogte.


    groetjes Evelien

Tags: Bonaire.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Verpleegkundige Obstetrie en Gynaecologie bij Fundashon Mariadal in Kralendijk

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 14870

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Artis op Bonaire

Landen bezocht: