WieNietWegIsIsGezien - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu WieNietWegIsIsGezien - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu

WieNietWegIsIsGezien

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 December 2014 | Bonaire, Kralendijk

Jaaaa ze zitten erin, in het vliegtuig naar mij toe op Bonaire. Beetje jammer dat Bojoura en Serge over 9 !!!! dagen pas/al komen, maar ik heb er zo veel zin in. Heb behoefte aan een beetje meer gezelligheid want het humeur van een paar van mijn collega's is echt niet om naar huis te schrijven......

Even roddelen en ik noem geen namen, maar het is echt niet leuk als je gewoon genegeeerd word en samenwerken zeer moeizaam gaat maar toch steeds wil proberen er iets positiefs uit te halen.
( zo beetje aangepast )
Geen probleem van maken, we komen er samen wel uit.
Gelukkig ben ik vrolijk en kan mijn dag niet stuk.
Ik heb mezelf even teruggetrokken i aan de computer en schrijf nu dit verslag dus. Heel spontaan en nog een beetje boos van gisteren.
Moet alles even verwerken , want van zoveel vriendelijkheid vandaag ben ik ook weer ondersteboven ;)

Deze week heb ik ook een dag en avond gewerkt, omdat er ook hele lieve collega's zijn die het best zwaar hebben met een baby thuis en 40 uur werken en een Hollandse man die ook 40 uur werkt.
zaterdag huren we een pickup dan kunnen we lekker over het eiland crossen en hebben we plaats voor zes als iedereen er is.

Weekend had ik de dienstauto en ben ik naar de Superstore geweest.
Daar hebben ze zoveel en is het zo vol dat je niet meer weet waar je zoeken moet. Nu helemaal met de kerstspullen. Echt wel leuk en veel kitsch en plastic en van kleerhanger tot electronica. Ik heb dekbedhoezen en kerstverlichting gekocht.... voor de buurvrouw.

Iedereen is druk bezig hier om de kerst versiering te plaatsen en veel huizen en pleintjes worden opgelicht.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met kerst, maar een palmboom met verlichting en een kerstkrans boven de porch ( is buiten ) staat toch beeldig !!! Ik zal tzt een foto bijplaatsen.

Morgen wil ik zo graag weer even naar het strand en zwemmen in de zee. Fijn met Luuz en Rob naar Playa en morgenavond hebben we een BBQ met een paar nieuwe vrienden hier. Vanavond trouwens nog een dikke verrassing op het vliegveld geregeld....... ging bijna niet door omdat er iets stuk was, maar gelukkig even doorzeuren en een lieve lach opzetten en It giet oan.....

Verder was dit de week van de Leguanen en vind ik ze ook niet meer eng! Overal zitten die beesten en ze eten alleen fruit en sla en ze zijn bang en vluchten weg als je eraan komt en ze bijten niet......Maar god wat zijn ze prehistorisch en groot en als ze dan ook nog op de Bank buiten gaan slapen heb je echt geen zin meer om daar te gaan zitten. Ben er een beetje hieper van. Ben ook zenuwachtig voor vanavond en hoop dat alles goed gaat met de vlucht.
Er staat trouwens een leuk filmpje op FB via Anita. Beetje lullig dat ze zelf buiten beeld blijft en bovenop een stoel staat te filmen omdat ze de leguaan zo dik vind en mij met mijn wapen wel plaatst. Maar ja zo gaat dat op het Web.

Jongens ik moet weer verder met mijn werk, maar ga eerst even lunchen bij Deli Dellicious of een broodje halen bij TOP supermarkten. Alle Chinese hebben hier ook een supermarket of een chinees restaurant natuurlijk. Laatste bevalling was een klein chinees vrouwtje dus een groot chinees kindje geboren, maar klagen hooo maar. Bikkels zijn het hier.....en zonder pijnbestrijding zoals ik ook 24 jaar geleden heb geleden. Vanavond zie ik haar weer en het is me echt alles waard geweest.

Dag Dag ik ga iemand dood knuffelen straks (en dat is niet mijn college) xxxxx

PS de kerstbomen zijn echt alleen ruiken ze niet en komen ze uit Amerika en kosten ongeveer 50 dollar, maar dus wel levend en daar hou ik dan weer wel van !!





  • 11 December 2014 - 03:16

    Gerrie, Marina, Mattanja, Michelle :

    Heey lieve sandra,

    wat een verhalen heb je weer.. Fijn om je zo een beetje te volgen..
    Wat fijn dat je man en kinderen bij je komen.. heerlijk met ze knuffelen

  • 11 December 2014 - 03:27

    Gerrie, Marina, Mattanja, Michelle:

    Nou dan maar in 2x.. Ging niet helemaal goed

  • 12 December 2014 - 15:16

    Marga:

    Ha zussie, 12-12-88 / 12-12-2014. 26 jaar geleden !!!
    December blijft een rot maand .

    wat heerlijk weer wat van je te horen, ook al lees ik dat ze me zussie dwars zitten op Bonaire , sla ze in elkaar, haha, of nu Rob er is misschien kan hij zijn spierballen tonen daar , haha
    zijn jullie fijn op pad geweest met elkaar, dan heb je echt ook even het vakantie gevoel he zussie, ook al ben je nog niet compleet, maar nog n week, dan heerlijk samen.!
    ik heb net de kaart gehad van de crematie van oom Henk ,as dinsdag, ik ga maar als Focken onze deelneming betuigen ,zeker naar oom Jan toe, die als laatste Jacobs over is.!
    zussie een heel fijn wkd voor jullie.
    dikke kussen en een grote pakkerd .xxx

  • 14 December 2014 - 11:36

    Jannie:

    Hoi Sandra,
    Eindelijk met veel moeite jou blog op waarbenjij.nu gevonden en je belevenissen gelezen.
    Meteen toegevoegd aan favouriet zodat ik niks meer mis. Een fijne tijd daar en succes met werken.
    Groetjes en liefs Jannie G.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Verpleegkundige Obstetrie en Gynaecologie bij Fundashon Mariadal in Kralendijk

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 14868

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Artis op Bonaire

Landen bezocht: