Zeerover - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu Zeerover - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu

Zeerover

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 Maart 2015 | Bonaire, Kralendijk

Weet eigenlijk niet zo goed waar ik beginnen moet......
Ik zit in een soort actiefilm waar geen einde aan komt lijkt wel. Ben afgelopen Zondag 8 maart (jaja weer een jaartje ouder) terug gekomen uit Aruba alwaar ik met Rob een week vakantie heb gevierd. Het eiland heeft me 27 jaar geleden al gegrepen en nu weer totaal verliefd geworden op de prachtige stranden en de zee en de fijne cultuur en zelfs op de High Rise Hotels en de lieve mensen en de gezellige barretjes, terrasjes en restaurants....
Je merkt heel duidelijk de Amerikaanse invloed en daar zijn ze nog steeds druk mee bezig aangezien het een soort vakantieparadijs moet worden voor voornamelijk Amerikanen. Deze gaan ook echt los daar en van onze buren bij het appartement begrepen we dat de gemiddelde amerikaan maar twee weken vakantie per jaar heeft en dus echt de bloemetjes buiten zet. Nou hou ik daar wel van dus was echt gezellig. Leuk ook omdat de twee naast ons zo uit de serie van Modern Family waren gestapt. Veel heerlijke vis gegeten en de zee bezwommen de speciale plekjes uit 1988 opgezocht en in vier verschillende auto's gereden, want wij doen niet moeilijk ; ) Ondertussen mijn onderkomen op Bonaire gevuld met Anet die af en toe een kakkerlak heeft overwonnen en de plantjes heeft water gegeven. Flinke regenbuien vallen er zo nu en dan nog steeds namelijk.
Gisteren ook nog mijn verjaardag gevierd met lieve mensen van hier en daarna doorgerold in de nachtdienst, dit viel niet mee maar ook niet tegen ! Ik heb gelukkig de dagen zoveel mogelijk beschreven in een dagboekje want ik merk dat mijn hoofd een beetje overloopt met acties. Probeer me nu te concentreren op de afronding op het werk en merk ook dat het genoeg is zo en ik niet teveel meer moet verwachten.

Misschien schrijf ik morgen iets meer, maar voor nu even dit........

  • 12 Maart 2015 - 14:35

    Marga:

    zussie ik zie je zaterdag, en hoop dat je mij kan laten meedelen van je heerlijke ook moeilijke maar vooral leerzame tijd met lieve mensen op een geweldig eiland, See you, xxx

  • 15 Maart 2015 - 20:46

    Joke Jonker:

    he lieverd nog een paar weken en dan zien we elkaar eindelijk weer san nog even de schouders eronder je zus is nu bij je dus dat is ook gezellig maar ik hoor ook dat je veel moet werken jammer maar daar kom je wel overheen het is niet anders heel veel liefs uit zaandam en sterkte de laatste weken dikke kus van ons hier xxxxxx

  • 17 Maart 2015 - 18:08

    Brenda Banning:

    Wat een heerlijk eiland he San dat Aruba, voor mij ook 1988 dat is daar voor het laatst ben geweest. Geniet de laatste periode nog lekker en daarna weer met gierende banden terug.
    Lfs Brenda

  • 19 Maart 2015 - 11:31

    Pim Focken:

    Nog even je hoofd erbij houden, kus aan Mar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Verpleegkundige Obstetrie en Gynaecologie bij Fundashon Mariadal in Kralendijk

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 14855

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Artis op Bonaire

Landen bezocht: