Humor Piet - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu Humor Piet - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Sandra Jonker - WaarBenJij.nu

Humor Piet

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 November 2014 | Bonaire, Kralendijk

Het gaat goeddd, ik heb vandaag met de belangrijkste mannen uit mijn leven gesproken en kan er weer tegenaan.
Vind eigenlijk dat ik niet zo moet zeuren en jullie hebben allemaal gelijk dat het snel december is en ik echt niet hoef te blijven als het niet gaat en dat ik moet gaan genieten en alle gemis moet loslaten !!!

Ik ga het proberen of nee.... doen.

Daarom nu gewoon een paar mooie foto"s

En mijn allerbeste vriend niet te vergeten.......
Het is toch om te gieren xxxxx

  • 23 November 2014 - 09:14

    Anet:

    Hey San,goed om te horen dat het nu goed met je gaat en genieten hoor!Heb je ook pepernoten gekregen,hihi?Leuk om je op de foto te zien!Tis hier nu zacht buiten en bewolkt ik bne bijna jaloers op je terwijl ik helemaal niet zo goed tegen de warmte kan en muggen vind ik al helemaal niks;-(

    Ik heb gisteren een paar nachten in een duinhuisje in Katwijk geboekt,heel wat anders als Bonaire maar je weet waarom.Ga vandaag verder met mn huiswerk en de keuken af maken.
    Big hug en liefs Anet

  • 23 November 2014 - 14:57

    Baukje:

    San!
    Staat je goddelijk dat roze!
    Zet hem op daar.
    XB

  • 23 November 2014 - 18:37

    Renee:

    He vriendinnetje,

    moet eerlijk bekennen dat ik steeds vergeet naar je blog te kijken terwijl ik wel vaak aan je denk.
    Net je laatste twee verslagen gelezen het is echt bijzonder wat je doet ondanks dat je heimwee hebt.
    We zijn er in ieder geval achter gekomen dat je talent voor schrijven hebt een nieuwe carriere als je terug komt.Nog ongeveer 2 weken en Robbie en Luz zijn weer bij je probeer te genieten want ik denk dat je dit niet zo gauw nog een keer doet. Hier gaat alles zijn gangetje lekker weer voor mij fijn ivm de markt Serra groeit als kool en lijkt op oma ze duimt sinds een paar dagen met veel lawaai.
    Geniet lekker daar en kijk uit naar je volgende verslag liefs Reneetje xxx

  • 25 November 2014 - 09:49

    Pim:

    Fijn zus, dat je met Sint en Piet, de allerbelangrijkste mannen in je leven, hebt gesproken. Denk dat de Sint meeleefd met dappere zuster San.

  • 26 November 2014 - 23:46

    Jolanda:

    Hoi San,

    Wat ziet het er goed uit. Hier een vette discussie over Piet en daar niet

  • 27 November 2014 - 21:03

    Erik:

    Heee Sandra, kanjer onder de zon...we lezen hoe t gaat, wat je mee maakt etc. leuk en bijzonder. Natuurlijk ook al van Rob het een en ander gehoord over je ervaringen. We zouden graag even willen kijken maar dat zit er niet in. Super dat jullie binnenkort even met z'n allen daar zijn!
    Wij, maar met ons de meeste vrienden en kennissen denk ik, menen dat je hier nix mist hoor....ha ha...k weet het..makkelijk praten...maar toch. Enjoy my dear!!
    Grtjes Erik en Hanneke.

  • 27 November 2014 - 22:40

    Marga:

    ZUSSIE, ja hier is ze hoor ,je grote zus , was ff moeilijk voor oma om alles te zoeken , vinden en uit te voeren , maarrrrr gelukt,
    wat enig wat er allemaal op je blog staat. en er word wel aan je gedacht zussie, en door iedereen met veel lof over je gesproken wat n kanjer je bent, wat ook zo is !!!
    Heerlijk dat ik je ook even gezien heb via Skype, top dat dit allemaal mogelijk is,!
    Zussie ik ga nu Wimpie laten piesen en poepen,
    We spreken elkaar snel weer. dikken kussen schat, LY.XXX

  • 28 November 2014 - 09:59

    Agnes Haga:

    Ha San,

    Leuk je verhalen te lezen. wat een andere wereld. Die huisbezoeken moeten wij ook maar invoeren fijn wat door friesland toeren.
    Ik ben benieuwd hoe je ervaringen daar verder zijn en je neemt vast goeie ideeeen mee naar Sneek.

    Groetjes

  • 28 November 2014 - 09:59

    Agnes Haga:

    Ha San,

    Leuk je verhalen te lezen. wat een andere wereld. Die huisbezoeken moeten wij ook maar invoeren fijn wat door friesland toeren.
    Ik ben benieuwd hoe je ervaringen daar verder zijn en je neemt vast goeie ideeeen mee naar Sneek.

    Groetjes

  • 28 November 2014 - 15:48

    Ienke:

    Hoi Sandra,
    omdat ik nu pas voor het eerst kijk naar je berichten en de foto's mijn reactie en vragen ook over al eerder. Ik had van onze andere collega's natuurlijk al wel naar je gevraagd en gehoord van je blog, maar nog niet eerder aan toe gekomen om te kijken.
    Hoe lang komen je mannen naar je toe en heb je dan vrij? Leuk hoor zulk mooie roze uniform ( ga je zo ook op huisbezoek?) , hoe lang duurt een dienst en draai je alle diensten?
    De regen en "overstromingen" doen me denken aan Suriname en sowieso andere dingen die je schrijft. Leuk hoor om je ervaringen te lezen. jammer dar je ons mist ( nou ja, mij had je nu toch meer niet op de afdeling getroffen!).
    Hoe lang liggen kraamvrouwen in het ziekenhuis, dat ze thuis worden opgezocht?
    Wat een vragen, hè, maar ik snap dat je niet alles kan vertellen en dat er ook gewerkt moet worden.
    Ik zoek D2 af en toe wel op want kan niet meer zonder, hoewel ik het ook gelukkig natuurlijk wel weer naar mijn zin heb op de neo. Af en toe wel erg weinig baby's, maar omdat het verder druk is op dit moment op de kinder, had ik gisteren bij voorbeeld tieners van kamer 278 ook er bij.
    Nou, ik stop nu en ga voortaan vaker kijken op je blog of je wat geschreven hebt,
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Verpleegkundige Obstetrie en Gynaecologie bij Fundashon Mariadal in Kralendijk

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 623
Totaal aantal bezoekers 14849

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 01 Mei 2015

Artis op Bonaire

Landen bezocht: